godkväll

axelinaackie.blogg.se / 09 September, 2012 - 20:53 / Allmänt

Jag har precis skrivit ett tidsinställt som kommer att publiceras imorgon kl 13.00. Missa inte det! :-)
 

Annars då, är det bra?

Med mig är det jätte bra! Vi har studiedag på tisdag så livet rullar på i skaplig takt! Hoppade Wendy idag och jag hoppade vattenmatta för första gången med henne. det gick jätte bra, det är så kul när man märker skillnad, hur hon utvecklas och blir bättre och bättre för varje dag. Hon är mycket lugnare nu och vet mer vad hon ska göra när det kommer ett hinder ivägen. 

För övrigt kollar jag på X-factor nu, ett jätte bra program! 



Postat av: Harald

Du gjorde mig precis jätteglad och påminde mig om att vi har studiedag på tisdag!!! Tack i bland älskar jag dig jättemycket!!! :)

2012-09-09 @ 21:17:41
URL: http://nattstad.se/claralindgren


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: