Godnatt!

axelinaackie.blogg.se / 10 September, 2012 - 23:15 /

Statistiken var åzum idag, över 200 unika! :-D och snart känner jag för att göra ett videoinlägg... Men jag måste vara på humör för att det ska bli roligt. Imorgon är det stallet som gäller hela dagen eftersom att jag har studiedag imorgon! *lyckorop* *lyckodans* *glädjeskutt* och så ska alla grizzly björnar klippas, bokstavligt talat ser dem ut som grizzly björnar! Skulle ni vilja ha före och efter bild på det isf?
Slängde med en skojig bild åkså!



Postat av: Ella

HAHAHHAHAH! Har du fixat öronen!?!?

2012-09-10 @ 23:17:09
Postat av: Erika

Vem red bäst i gp ponnyn om du räknar bort dig och Clara Lindgren?:) skulle bli hyper glad om du svarade!!;)

2012-09-11 @ 07:56:45
Postat av: Erika

Snäkla kan inte i svara på min fråga du är verkligen min idol och jag har undrat det länge hihi.:))

2012-09-11 @ 22:23:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: