good day!

axelinaackie.blogg.se / 11 September, 2012 - 15:49 / Allmänt

Idag hoppade jag på Cleo. Hade luva + öronproppar vilket gör susen på henne! Jag hoppade kombinationer som ni såg på videon i förra unlägget. Hon var super fin förutom att hon gick på studs en gång... ;) 
 
Ralle galopperade jag i paddocken, skritt och trav också såklart.. xd Men mest galopp och han gick som en klocka, tick tack tick tack! ;) (Y)
 
Potter... Jag kan börja med att säga att jag har saknat sjukt mycket att känna känslan som jag hände på hans rygg idag! Jag har saknat detdär underbara som bara Potter har. Han var fanststisk idag! Ni fick ju en bild förut på det nya bettet, ett mjukt gummi pelham. Och DET gjorde susen! Är så glad att han var så fin idag! det var längesen sist.. xd 
 
Nu blir den middag, sedan benn&jerry till efterrätt, Yammi Yammi!
 

ben-jerry-ice-cream-half-baked_137025123.gif


 
 


Postat av: Wilma Glans <3

Så lite så, du är värd alla kommentarer du får ! Du är riktigt duktig på att blogga och inte minst att rida ! Riktigt duktig :)

2012-09-11 @ 19:32:55
URL: http://wilmaglans.blogg.se
Postat av: Mette

Jag håller med Wilma til 100!! Du är nog min idol faktiskt!
och du är jättebra på att rida och jag tycker du borde ha vunnit GP ponny tävlingen!!
det hade du iaf gjort om jag var domare...
Puss o kram skumbanan! <333

2012-09-11 @ 21:41:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: