Grattis mamma!

axelinaackie.blogg.se / 02 September, 2012 - 11:47 /

Idag fyller mamma år och hon fick en IPad i present av Gerhard. Så nu sitter jag och skriver från den och det funkar jätte bra! Jag tror att det är väldigt bra att ha en iPad när man är på tävlingar mm. För att då kan man ju filma varje start jätte enkelt!
Nu sitter jag iaf på mitt rum och Felicia har sovit över hos mig. Och eftersom att det är så kul att skriva på ipaden så kan jag skriva jätte länge! Haha... Men idag så ska jag prova att ha hackamore på Potter. Som jag säkert har berättat så är han ju väldigt hackig i handen även om jag har blickstilla händer. Så då tänkte jag prova något bettlöst, då tar han kanske lite mera stöd! Så ni får en utvärdering sedan när jag har ridit honom! :-) Felicia ville även ta bilder på när jag rider med system kameran, så då får ni säkert bra bilder med bra ljus och så! Om jag kan ladda över dem till datorn dvs...;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: