Hej mitt i natten!

axelinaackie.blogg.se / 29 September, 2012 - 00:38 /

Tja alla katter! Jag har inte bloggat så himla bra nu under kvällen och som vanligt kommer jag nu med en bortförklaring! ;-) Pär-Ola Nyström var hos oss idag och hade träningar, jag var inte med dock, men jag kollade iaf på alla grupper! Och samtidigt som jag gör detta nattinlägget så kan jag ju berätta lite kortfattat om ridpassen! Även att Felicia är hemma hos mig. ;-)
Red först Cleo. Hade goug och i början var hon spänd, men istället för att sitta och få ur henne det så andvände jag mig av ett pytte litet hinder som var 20 cm. Övade på att jag skulle få henne relax och det funkade efter några x-antals gånger tragglande! Sedan efter det gick jag in på volten igen och då var hon muy bonita! Super bra helt enkelt!
Sen tog jag en skogstur på min trogne tjänare Potter ! Det gick finfint, skrittade och travade bara, samt hoppade jag över en jätte stor vattenpöl, det var uterittens höjdpunkt! (Om man bortser från när jag höll på att flyga av då... ;-) )
Och sedan red jag Ralle! Han är ju för jädra check!! Hade graman och han var jätte fin! Red i paddocken och galopperade mycket och galopp är Ralles favorit gångart! Nä, nu måste jag sova, klockan är nämnligen halv1.....
(Natthumor)



Postat av: Johanna

Ser att du tog till dig min föreläsning ;) hahaha!

2012-09-29 @ 22:06:23
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: