HOLA!

axelinaackie.blogg.se / 07 September, 2012 - 08:40 / Allmänt

oj, på tal om Hola, jag har spanska läxa till idag som jag inte har gjort.... ouups! men spanska suger ändå så det är inte så noga. Plus att jag nog kan alla glosor redan eftersom att det är jätte enkelt! Jag har sovmorgon idag till halv 10 ! najsbajs! Slutar halv 2, då blir det att åka direkt hem och rida. Jag tror att det får bli att rida i ridhuset om inte vädret skärper sig! Och jag har bestämt mig nu för att jag ska hoppa DM på Potter. Som kanske dem flesta vet så går ju DM hemma hos mig, så vad passar bättre än att hoppa då? ;-) Det är ju också bara en L.A så det sliter inte så mycket på honom. (y) Cleo och Ralle hoppar också DM men jag vet fortförande inte vilken av dom jag ska välja att ha i själva DM klassen... Det lutar mot Ralle eftersom att Cleo kan vara en vimsig höna ibland..... xdxd
 
straigt to the top




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: