LJUNGBY

axelinaackie.blogg.se / 19 September, 2012 - 10:39 / Allmänt

Okey, nu kan jag ju berätta om världens bästa tävling! :-)
Det bästa med Ljungby är nog själva känslan att vara där, och att allt upprepas varje år. Vi har varit där 9 gånger... haha! ;-)
Men vi bruka vanligtvis åka dit på torsdagen, Äta på laxbutiken på vägen dit, ställa in hästarna i dem riktiga stallen, gå en kvällspromenad, åka till HOTELLET (det är väldigt viktigt just i ljungby) lixom en tradition ;-)
Man ska kolla på något program som går på tv och sedan gå och lägga sig. Sen när man vaknar nästa morgon ska man gå ner ganska tidigt och äta as god hotellfrukost. Sen åker man till tävlingsplatsen, hoppar och blablabla... 
Sen åker man tillbaka till hotellet och äter på en jätte god resturang som ligger typ en bit bort, åker sen till Ica och köper Godis... osv... ;-) :-D
 
Och nu till helgen så ska jag ju till Ljungby, men ska bara vara där lör-sön... :,( Men det kommer skert att bli kul ändå! Jag tar bara med mig Cleo då det är onödigt att slita på Potter och Ralle vill jag inte hoppa där då det var där som vi gick omkull... jaja, här kommer lite bilder från i våras när jag var där:
 




HAHAHAH!

                                                                                                          
 


Postat av: Johanna

Smart att skriva A pettersson osv. På boxgardinen! Då kan ju ni båda ha den ;)

2012-09-19 @ 21:51:24
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: