Resultat

axelinaackie.blogg.se / 30 September, 2012 - 21:22 / Allmänt

Jag glömde min telefon när jag var borta, altså ingenting att uppdaterna från!
 
Men jag berättar lite kort nu om hur det gick, jag måste nämligen öva inför mitt prov på tisdag igentligen... ;-)
Ralle: Jag red värre än värst! Inget go och inga ben. Kom tokfel på ettan men jag gjorde inget åt det, han är ju en ponny och tar såklart sina chanser! Han stannade och jag for av som en liten fjäder. Och som sagt så red jag dåligt, så Ralle mår prima!
 
Potter: Red bättre på honom uppenbarligen då ja var 0a i Msv B men red inte fort, ville bara få en stabil runda och istället för att ha en snabbt tempo så tog jag in vägarna istället. Han var jätte fin, men dock EN TIONDEL från att vinna. Jaja, ibland har man helt enkelt inte hundradelarna på sin sida, men är jätte nöjd med rundan! :-)
 
Imorgon blir det mycket bättre uppdatering, lovar! :)
Och juste! Felicia har tagit jätte många fina bilder, dem kommer upp under veckan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: