Resultat

axelinaackie.blogg.se / 15 September, 2012 - 18:27 / Allmänt

Det var bedömning winning round
POTTER: nolla i grunden, han var jätte pigg, gick på 1 galoppsprång i kombinationen där det skulle vara 2 och bockade väldigt mycket! Men somsagt nolla. Startade sedan först i omhoppningen och red fort. Desvärre svängde jag för snävt på ett räcke så han rev det. HANS fel. Sedan missförstod vi varann till A i kombinationen, han tog ett till och jag "tryckte av honom" så en bom föll där och det var MITT fel! Slutade altså på 8 fel i omhoppningen men tog ändå Brons i DM och blev 3a i klassen! :-D <3
 
RALLE: Första tävlingen på 4 månader och det var SÅÅ kul! :-D Gick in i grundomgången och red en lugn runda. Jag kom rätt på i princip alla hinder och är jätte nöjd med den rundan. Var nolla i grunden. Sedan gick jag ut som start nr 5 i omhoppningen. Jag red mest för att vara nolla då ingen annan hade varit det innan mig + att det var ju Msv B. Han var SJUKT fin även i omhoppningen, en riktig taxi kan man säga! ;-) Världens bästa ponny VANN DM! Kom samt 5a i själva klassen! :) 
 
CLEO: shiit vad pigg hon var! TOKIG! jaja, in på banan och red en snabb runda, hon hoppade seriöst 40 cm över alla hinder, man kan säga att hon flög runt hela banan. Var nolla i grunden även med henne hon gick okså på 1 i kombinationen! och har nu kvalat till Msv B! Sen bestämde jag mig för att rida en LUNG runda i omhoppningen. Red lungt runt omhoppningsbanan men hon rev ett räcke med bak.. Slutade på 4 fel i omhoppningen, men är verkligen nöjd med rundan!


Postat av: Tilda

Haha, såg din runda på Cleo. Och det gick ju inte i slowmotion direkt ;D Det gick vääääldigt fort ;D

2012-09-15 @ 22:10:35
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: