Ridpassen m.m

axelinaackie.blogg.se / 12 September, 2012 - 21:39 / Allmänt

Jag trimmade Potter i ridhuset, han var lika fin idag, om möjligt bättre! :-D <3<3 FANTASTICO! Sedan skrittade jag ut i ca 30 min på Ralle. Han var pigg och glad som vanligt. Cleo vilade idag, men imorgon rider jag henne i paddocken, ut i skogen på Potter och paddocken på Ralle. :) Red även Wendy i paddocken och hon kunde hux flux, vips, simsallabim, hokus pokus, byta galopp!! Duktig ponny! :)
Och som sagt var Carolina här och klippte lite hästar. Vi hade brems på Ralle eftersom att han står och rycker när man klipper benen och shiit vad ARG han var! När han fick av sig bremsen så tjöt han, stog och sparkade med ALLA ben (även fram och var allmänt arg... Men sen blev han glad när han fick morötter och slicksak som mutor! ^^)
 
förlåt Clara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: