Ridpassen-söndag

axelinaackie.blogg.se / 16 September, 2012 - 20:33 / Allmänt

Idag fick alla 3 gå lite lugnt efter tävlingen, Skrittade ut på Ralle i 30 min. Han var jätte snäll min lilla guldponny! :-) Cleo och Potter travade jag i ridhuset, Potter var jätte duktig för att han gick i en låg form, utan att bli lång! (Y)  Cleo var också fin såklart!
 
Hade även tänkt att ta upp dagen SÖNDAG...Jag hatar verkligen söndagar, går och har ångest hela dagen för att det är skola dagen efter. Men jag tycker verkligen att det är onödigt att slänga bort en hel helgdag! Måste hitta på något kul som man kan se fram emot varje söndag, har ni några tips eller flörslag så är det bara att säga till! :) Jag kan ju alltid lägga upp en rolig video varje söndag, det piggar alltid upp humöret! HAHAHA!
 
Måste kolla vidare på X-factor nu, c ya´´´´´´!
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: