Ridpassen, Wendy och Ralle

axelinaackie.blogg.se / 21 September, 2012 - 22:16 / Allmänt

Ralle: Jag gjorde den klassiska övningen med honom, nämligen galoppera mellan 2 bommar som låg på marken. Och han var jätte duktig på det! Först red jag i normalt tempo, då blev det 7 galoppsårong, sedan red jag även på 6 och 8, vilket funkade jätte bra! :-)
 
Wendy: Idag hoppade jag henne lixom lite högre då vi filmade även henne idag! (Till annonsen) Och det är verkligen kul att hon har utvecklats så mycket på bara några veckor! Jag kom ihåg första gången jag red henne. Då var hon jätte svår att fatta galopp på, och när jag skulle hoppa ett hinder (40 cm) så smet hon förbi 7 gånger av 10 typ. 
Och idag hoppade jag hinder som var 90 - 95 cm och hon var hur fin som helst! Men det bästa av allt är att HON tycker att det är kul att hoppa nu. :-D Stannade inte en ända gång. :) Och nu är hon jätte lätt att fatta galopp på! :-)
När vi har klippt ihop filmen så lägger jag ut den här ! :-)
 
Allt är smörjt och packat nu, cleo står ny badad i boxen, även jag är nybadad för den delen! hahaha! där var jag allt kul! xdd
 
 
 
me and  my future pony, SHU B DEE! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: