SCHEMA

axelinaackie.blogg.se / 26 September, 2012 - 08:56 / Allmänt

Är hemma från skolan idag för att jag har lite feber, ont i halsen och jag bara väntar på att mitt huvud ska sprängas!
Jag fick en kommentar där det stog att det hade varit kul om jag lade ut scheman för varje vecka/häst. Och det ska jag verkligen börja med!
 
Denna veckan lägger jag bara upp schemat för Potter och Ralle då det är dom som ska tävla i helgen. 
 
RALLE                                                                    POTTER
 
ONSDAG: Longeras med inspänning                         ONSDAG: Skritta ut.
 
TORSDAG: Skritta och trava ut i skogen.                   TORSDAG: Trimma i ridhuset.
 
FREDAG: Rida i paddocken, mycket galopp.             FREDAG: Trimma i ridhuset.
 
LÖRDAG: Skritta och trava ut i skogen.                     LÖRDAG: Skritta och trava ut i skogen.
 
SÖNDAG: Tävling i Laholm, en L.A och kanske en Msv B. :-)  SÖNDAG: Tävling i Laholm, en Msv B! :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: