Stallet hela dagen <3

axelinaackie.blogg.se / 29 September, 2012 - 21:53 / Allmänt

Good afternoon everybody! 
eller nej, eftermiddag är det ju inte! Jag som trodde att jag fick till det där. ;-)
jaja, Jag red Bara Cleo och Ralle idag. Hann inte rida Potter.... Men Ju piggare och galnare han är inför en tävling, ju bättre går det!
Det gick inte alls bra när jag red Cleo. Hennes hals var som ett tuggummi och hon hade trasig galopp, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara! Skrittade ut en tur när jag hade fått nog av ridhuset och det piggade upp humöret en smula för både mig och Cleoleoleo!
Sedan red jag ut På Ralle, red kanske i 35 min och skrittade och travade bara. Han var jätte snäll även om hans rida-ut-partner Manne var lite dampig i mellan åt! ;-) Sen fick Ralle och Potter skrubbas in i skimmel-schampoo och nu står grisen (potter) med 2 halstäcken på sig...! Och Ralle som för övrigt inte är en lika stor gris, men ändå en liten gris har ett vanligt täcke på sig. Så jag håller tummarna på att dem är snälla mot mig inatt och inte lägger sig i en bajshög! xd
 
Imorgon blir det avfärd 08.30 mot Laholm! Felicia hänger med och är min Mäster-fotograf med "min" systemkamera! :-D
 
 
 
ännu ett exempel på att Potter inte är normal! HAHAAH, knasponnyn! ;-) <3


Postat av: Hanna

Gjorde han det gamla vanliga eller? ;D HAHHA, Manne <3

2012-09-30 @ 20:32:21
URL: http://hannahellquist.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: