tjohej!

axelinaackie.blogg.se / 25 September, 2012 - 21:18 / Allmänt

Jag har varit lite slö på blogg fronten dom senaste dagarna, men jag har inte haft tillräckligt med tid + att jag mår bajs. BAJS mår jag. uppfattat? xd Mitt huvud bara dunkar och jag har jätte ont i halsen, och som strössel på glassen så har jag träningsverk i HELA kroppen då vi hade friidrotts dag igår! 
 
Idag mettes Wendy och hon blev 129 cm'! Tur det, jag var lite osäker då hon var ganska stor när vi mätte henne hemma, men sen väl inne på kliniken var hon jätte liten! (y)
 
Men nu måste jag träna på mina glosor med min huvudvärk... hutt hooooj!
 


Postat av: Anonym

Hej! Kan inte du lägga ut ett schema för hur du lägger upp ridningen på Potter, Ralle & Cleo (Och wendy)??
T ex: Jag rider ut 1 gång i veckan, hoppar 1 gång i veckan. Men sår brukar de se ut:
Måndag: Kskdbdbfvfh...
Tisdag: dvbdbss....

2012-09-26 @ 07:39:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: