ÅH vad jag är pepp för att gå till skolan. -.-

axelinaackie.blogg.se / 16 April, 2013 - 07:30 / Allmänt

Godmorgon! Ska göra mitt yttersta för att få detta inlägget att låta posetivt. 
 
Har 2 spanska kapitel, 2 engelska läxor, ett förhör i NO och matte att jobba ikapp. Men det gör jag lätt på en timme. Bara jag är fokuserad är jag väldigt clever. 
 
Schemat för mina 3 djur denna veckan är:
Polo ska få gå på bandet i 2-3 dagar. Eftersom att han har rest så långt + tävlat i 3 dagar så får han chilla på livet några dar. Men Emerald Pride och Cleopatra ska ridas som vanligt. Spacade till det lite där genom att skriva hela deras namn. KOLT. 
 
Jag hatar när folk gör grova stavfel. Vah barra tvunngen at sega dett. 
 
Nej nu måste jag resa på arslet, annas kommer jag inge vart här i livet! 
 
Måste avsluta med att säga att mitt finger som Antonia hyvlade gör jätte ont. Det bultar lika hårt som mitt hjärta gör när jag ser en spindel. Nej nu var jag negativ igen! DET KUNDE VART VÄRRE!
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: