axelotta tipsar!

axelinaackie.blogg.se / 19 April, 2013 - 11:10 / Allmänt

Jag har ridit i mååånga stigbyglar, allt från vanliga med gubbiband till free jump. Och dom jag gillar allra bäst och även dem ända jag gillar är Sprenger bow balance. Det som är vitsen med dom är att de är böjbara så att dom formar sig efter foten när man trampar ner. Jag har sprenger stigbyglar på båda mina sadlar och jag rekomenderar dem skarpt. (det där med skarpt lät lite töntigt, men kommer inte på nåt bättre ord) 
 
Innan jag köpte sprenger tappade jag mina stigbyglar väldigt ofta, men nu tappar jag dem nästan aldrig. Man får ett väldigt bra stöd på foten Och när jag är van vid att rida i dem så känns det jätte kostigt och stelt att rida i några vanliga. 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: