Finish with the school

axelinaackie.blogg.se / 17 April, 2013 - 14:55 /

Skönt att bara ha Spanska att göra ikväll. För att matten och engelskan har jag ju redan gjort i skolan! ;-)
Idag ska jag rida ut på Ralle, trimma Cleo i ridhuset och sedan trimma Potter i paddocken. Mamma kommer kl 6 och hjälper mig med honom så jag har 3 timmar från och med nu att rida 2 + äta någonting så att jag blir lite gladare. ;)

På gympan idag skulle man ha en ögonbindel på sig och köra blindboll. Jag var PRO. Sedan skulle vi köra en stafett där jag hade ögonbindel på mig medan Moa höll mig i handen och sprang. Det var väldigt läskigt så jag tycket väldigt synd om alla blinda personer.



Postat av: Anonym

när kommer del 2 på antonias svar? :D

2013-04-17 @ 19:34:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: