Godnatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

axelinaackie.blogg.se / 23 April, 2013 - 22:13 / Allmänt

Överderv lite med utropstecknerna. Det var kul.
 
Jag och Clara har suttit och läst 15 sidor och svarat på 40 frågor flera, fera gånger, så nu hoppas jag att allt sitter! i 2,5 timmar satt vi och läste ur den satans SO boken. och mycket frukt gick åt, hahahaha!
Kommer säkert gå dåligt på provet imorgon ändå eftersom att på nåt jädra vänster ställs bara frågor som man inte har tränat på. 
 
är sjukt taggad inför GBG HS. Att strosa runt bland alla affärer och veta att jag kan köpa vad jag vill eftersom att jag är en grym sparare när det gäller pengar! Så om du är en tjuv och vill råna någon, välj mig! ;-)
 
 


Postat av: Anonym

Vilka dagar ska du gå på horseshow? Jag ska gå på onsdag!:D

2013-04-23 @ 22:43:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: