Gomorrn fredag!

axelinaackie.blogg.se / 19 April, 2013 - 08:24 /

Detta har varit en sjukt jobbig vecka. För att veckan jag var i Belgien missade jag massor! Ar suttit på raster, sena kvällar, innan skolan och på vissa onödiga lektioner och jobbat ikapp det jag missat. Skönt att det mesta är gjort, men jag har en del kvar. Nu innan skolan ska jag rita klart min bild, skriva loggbok till den, plugga lite SO och skriva klart en Musikuppgift. Och det är bara en droppe i havet mot vad jag har gjort redan!
Men nu är det äntligen fredag och om några timmar är skiten överstökad!

När jag kommer hem ska vi bygga upp en liten bana i paddocken om den är torr. Då ska jag hoppa den när alla hinder ligger på 120cm. Och om det går som tåget ska jag kanske hoppa MsvA på Ralle i skogsslotten om 3 veckor! Ralle har ju hoppat den höjden förr, det är mer mig själv jag tvivlar på... ;-) haha, nejdå!

Gjorde mig en god frukost imorse, banan Och chokladsmootie och en rostad macka till det. :)
(Har skrivit 2 tidsinställda som kommer ut under dagen!)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: