Köp-sugen!

axelinaackie.blogg.se / 07 April, 2013 - 11:01 / Allmänt

Jag har kollat runt lite på olika träns. Och det jag fastnade mest för var detta equipe pullartränset. Skulle vilja köpa ett sådant till Polo för att jag tror att det skulle funka på honom eftersom att hon som ägde honom innan hade en pullarnosgrimma på honom. Och sedan är det ju vääääldigt snyggt! Utseendet är ju viktigast, eller hur? ;-) Men om jag köper tränset ska jag byta ut pannbandet. Det som sitter på är inte så snyggt direkt.
 
Bilden blev jätte liten, men klicka på länken så kan ni se bilden större!
 
 http://equipe.se/produkter?page=shop.product_details&flypage=garden_flypage.tpl&product_id=114&category_id=16Vad tycker ni om det tränset? :)
 
Sedan MÅSTE jag köpa ett par nya chaps, men det ska jag göra på gbg hs och jag hoppas att dessa parlanti chapsen finns i min storlek.
Dessa fast svarta.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: