Morgonlyx!

axelinaackie.blogg.se / 07 April, 2013 - 09:22 /

Har precis ätit 1 rad Marabou nu på morgonen. Och choklad på morgonen är det bästa som finns!
Var tvungen att sova ut idag eftersom att jag har gått upp halv 8 dem senaste dagarna, det är inte okey på ett lov! Men nu när jag verkligen hade möjligheten att sova länge sov jag bara till kl 9...
Som sagt ska Polisen (det ser ut som att det står Polisen, alltså sånna som jagar tjuvar, men det jag menar är Polos namn fast lixom poli-sen. Lägg betoning på O-et.
Han ska hoppas idag och sedan klippas. Självklart får ni innan och efter bilder på det!
Cleosen ska jag rida ut på, det var längesen sist! Och Ralle ska hårdtrimmas in the paddock.
Nej nu måste jag starta dagen, vi hörs!

Jennifer och Potter!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: