Poloooo

axelinaackie.blogg.se / 07 April, 2013 - 17:10 / videor

Jag har världens största tröja på mig, därför ser jag väldigt tjock och pösig ut... ;-)
Och STÄNG AV LJUDET om ni inte orkar lyssna på: låga händer,låga händer,låga händer.
Men Polo var duktig iallafall!



Postat av: rebecca

Väldigt fint ridet! :)

2013-04-07 @ 19:39:58
Postat av: Tilda

HAHA. Vid 0.39 såg jag inte att ni höjt upp hindret. Så bara de två bommarna under. Så jag bara, jaja. Och så kommer du och hoppar på det och då tänkte jag "whataf*ck" vilket språng. Och så såg jag att de var en oxar. HAHA. Ibland undrar man ju om man är helt dum i huvet...

2013-04-08 @ 16:34:54
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Tilda

HAHA. Vid 0.39 så såg jag inte att ni hade höjt upp hindret. Såg bara de två understa bommarna. Och så kommer du mot det. Och jag fattar ingenting. Jag bara, "herrej*vlar vilket språng över två bommar" och så såg jag att det var en oxar som ni höjt upp. Alltså ibland undrar man, jag måste ju vara riktigt dum i huvudet eller blind när jag inte såg de två översta bommarna. HAHA !

2013-04-08 @ 16:37:18
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: