schema och planering

axelinaackie.blogg.se / 23 April, 2013 - 11:35 / Allmänt

Idag ska Ralle ridas ordentligt i paddocken. 40 minuters hårdträning. Samma med Cleo. Och idag ska jag inte vara klar när hon känns bra, utan jag ska fortsätta att rida. En tränare sa till mig: När det gått bra ska man inte sakta av och klappa hästen, utan man ska göra om det lika bra igen. 
 
Polo ska jag rida ut min standard väg. Rider ut där nästan varje dag fast på olika hästar. Travar först en bit, skrittar ner för en backe, travar en bit till, skrittar ner för en lång backe, travar på en raksträcka, vänder och galopperar tillbaka. Stabilt!
 
schemat för denna veckan: 
  
                   mån                tis         ons      tor            fre          lör                     sön
 
RALLE:     markarbete       trim      uteritt   småhinder     trim      uteritt                 konditionsträning
 
CLEO:      uteritt               trim       trim     klättra           trim        uteritt                hoppa 
 
POLO:      trim                uteritt     trim     småhinder     uteritt    konditionsträna    trim
 
 


Postat av: Tilda

Din standard väg värkar vääldigt bra!
Vart är det du rider någonstans? ;)

2013-04-23 @ 13:09:36
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: