Tjenis!

axelinaackie.blogg.se / 06 April, 2013 - 19:03 /

Red ut på Ralle när jag kom hem och Polo red jag imorse. Båda var pigga och glada! Ralle fick galoppera mycket vilket han uppskattade! Polo travade jag i ridhuset först och sen red jag ut en tur.
Imorgon ska jag hoppa på Polo, även klippa hela honom, huvud och ben. Man måste ju vara fin om man ska åka hela vägen till Belgien och tävla!
Tävlingen idag gick väldigt bra! Alla var felfria i mitt lag och vi kom 3a. EN sekund från att komma 2a. Sedan hoppade jag en individuell klass efteråt. En L.B+5. Cymro kändes jätte jätte fin och vi slutade på en 2a plats! :) Har även varit så duktig idag att jag tatt in alla våra hästar, mockat åt grispotter, putsat massa träns och fyllt vatten.
Nu väntar jag på att thaimaten ska komma hem och senare ikväll blir det lördagsmys framför fångarna på fortet (tror att det är idag?) och Marabou... <3

Känslan är min lillebror (6 år) har Sylvia Vrethammar som bakgrunds bild på sin iPad...



Postat av: Tilda

HAHAHAHAHAH. Han är ju för go....!

2013-04-07 @ 09:37:17
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: