Visste du att....

axelinaackie.blogg.se / 16 April, 2013 - 14:36 /


- om Cleo har stallbandage över natten tar hon alltid av sig dom på nåt jädra vänster. Vet inte hur hon lyckas? Haha!

- I Tyskland är det jätte oförskämt att använda tandpetare. Om man har fått matrester i tänderna måste man gå till toaletten. BRA ATT VETA! ;-)

- jag är nästan aldrig sjuk. (Bara för att jag skrev så kommer jag säkert bli sjuk) haha, nejdå!

- Rider väldigt ofta utan skydd/lindor när jag rider hemma. Vet inte riktigt varför, ren lathet tror jag.

- När jag var pytteliten andades jag konstigt, så mamma gick med mig till doktorn och dem konstaterade att jag hade för liten näsa men att den skulle växa till sig! Hahahhaha, väldigt roligt!

- En sak jag är väldigt bra på är att sitta i balans när hästarna stegrar. Tack för den lärdomen Potter!

- Jag suger på att byta galopp. Tror att det är för att min ponny Sharmör gjorde allt sånt av sig själv, det var bara att åka med. Och efter det har jag inte lärt mig det ordentligt.

- Jag är verkligen JÄTTE rädd för att möta en älg när jag är ute och rider i skogen. Det är därför jag oftast håller mig till dem vägarna där det inte finns någon risk att stöta på en älg.

- Polo äter sitt hö innan han äter sin krafft.

- Ralle är VÄRLDENS mest ouppfostrade häst på maken. Han bits, står inte still, sparkar, nafsar. Allt man kan komma på. Tur att han är så grym på tävlingsbanan! ;)



Postat av: Annie Berggren

Man har bara lindor eller skydd vid riktigt dressyrmuppiga dressyrpass ^^

2013-04-16 @ 16:38:08
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: