you stole my heart

axelinaackie.blogg.se / 22 April, 2013 - 11:21 / Allmänt

 
 
 
världens finaste ponny
 
Hade just ett oförberett, skriftligt spanska prov. Och jag måste bara säga hur grym jag är på spanska!  Skämta. Men det kändes iallfall as bra! Min lärare ska vara stolt. Alla mina lärare ska vara stolta över att ha en så bra elev! Haha, självgod var det!
Idag ska jag se om Antonia vill trimma Polo. Tänkte låta henne sköta trimmningen och jag sköter uteritterna och hoppningen då vi är ett himla team i skogen ska ni veta! ;-) 
Cleo ska jag rida ut på, rider i skog-skogen och galopperar upp för backarna. Ralle-Balle ska jag faktiskt markarbeta. Altså, beta honom på marken. Skoja, ska rida över bommar och kavaletti. 
 


Postat av: Anonym

Vad rider du i för sadel på Potter? :)

2013-04-22 @ 16:04:06
Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

SV; Det betyder Natural Horsemanship, alltså typ hästviskar hållet. Jag och Spex är dock inte riiiiktigt så duktiga än, jag får vara glad om hon fattar mina kommandon xD Men det är jättekul faktiskt!

2013-04-22 @ 19:40:20
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Matilda Svensson

När kommer Antonias videosvar upp?:)

2013-04-22 @ 21:22:14
URL: http://maatildaasvensson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: