AMEN GODMORGON!

axelinaackie.blogg.se / 23 Augusti, 2013 - 07:30 / Allmänt

Jädrans vilken rubrik alltså! Och glöm inte att läsa den på brutal göteborgska! 
 
Är fortfarande mycket förkyld, därför ska jag lyxa till det nu på morgonen. 
Jag ska börja med att sätta på ett avsnitt av the vampire diaries nu, sen när jag har sett klart det ska jag kliva upp och duscha. 
Efter min långa sköna dusch ska jag steka pannkakor till frukost, för vet ni? VI HAR MJÖLK! wihoo!
Känslan right now.
 
När jag har ätit upp mina sagolika pannkakor ska jag slå mig ner på en köks-stol med min lilla mattebok. Gillar verkligen att räkna matte hemma, matte är den enda roliga läxan för att man vet precis VAD man ska göra. Det värsta är ju när läraren säger:
-Läs sidan 62-77 i SO boken tills på fredag och då har vi förhör. 
Då har man ju ingen aning om vad som kommer på förhöret! Men när det gäller matte så vet man precis vad det är man ska göra, det är en skön känsla!
Tänk vad fridfullt att vara en häst. Bara chilla i en hage och klia varann hela dagarna. 
 
 
Detta inlägget var tidsinställt, I fooled you! ;-)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: