bad Ackie...

axelinaackie.blogg.se / 12 Augusti, 2013 - 20:51 / Allmänt

Jag har ätit godis idag. Det känns.... Förjäkligt! Det är alltid så att man är jätte sugen på godis, plockar lite i en påse, äter upp det och känner sedan:
fyfan, jag ska aldrig mer äta godis igen. Men det gör man ändå.
Nu måste jag återgå till min "diet" (haha) och jag måste göra mina kvälls styrke-övningar så att jag blir hälsosam igen. Även om jag inte har varit allt för onyttig känns det ändå dåligt. 
 
Nu ska jag åka iväg till Felicia, vi ska hoppa (som alltid, haha) 
 
 
 


Postat av: Anonym

Är det din mage?! Seriöst då!

2013-08-12 @ 22:03:39
Postat av: Axelina

Svar: ^Yesbox!

2013-08-12 @ 22:35:14
URL: http://axelinaackie.blogg.se
Postat av: Anonym

Och vad var det för övningar du gjorde varje kväll? Och hur länge har du hållt på för att få en sån perfekt mage

Svar: Gör inget speciellt egentligen, bara massor av situps och minst 2 min planka. :)
None None

2013-08-13 @ 07:02:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: