bättre sent än aldrig

axelinaackie.blogg.se / 05 Augusti, 2013 - 23:13 / Allmänt

HEJ!
Dagen har varit mer än intensiv kan man säga!
hahaha, skoja bara, den meningen var SÅ inte mig. Jag skriver på ett annat sätt, lite roligare eftersom att jag är så himla rolig!
Dagen började med att jag åkte till Clara, vi red ut en långritt och det gick jätte bra! Jag red på Ralla som numera är min favorithäst av Claras hästar. Vi byggde tidernas bästa terränghinder som var 1m. Högsta terränghindret jag har hoppat iallafall! Det gick jätte bra att hoppa det, jag och Ralla flög över!
 
Sedan följde Clara med mig till stallet och så red vi ut där, jag på Cleo och Clara på Ralle. Jag fick låna hennes Ralla och hon lånade min Ralle. hahaha, bara jag som tyckte att det var kul? Vi red runt sjön och hoppade över stenmuren, gick ner jätte långt i vattnet och red bort till mitt hemliga terränghinder bara jag och Antonia vet om. Det är skitgrymt, 2 feta stockar som ligger som en oxer och är 80cm. Både Cleo och Ralle hoppade mycket vackert!
Sedan trimmade jag Polo som var väldigt fin. Trimmade honom i paddocken och han har blivit så fin nu i vänstervarvet, mycket mer liksidig. Min fina lilla (stora) ponny!
 
Nu orkar jag inte skriva mer, hade annars kunnat forsätta beskriva dagen med hur fantastik middag jag åt och vilken god efterrätt det blev, men det orkar jag inte. ;-)
åh vad söt jag är!
 


Postat av: Felicia

Jag vet också vart de stockarna ligger:()

Svar: cooling! 8)
None None

2013-08-06 @ 00:28:11
URL: http://Nattstad.se/macspot


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: