Bloppis

axelinaackie.blogg.se / 05 Augusti, 2013 - 08:41 / Allmänt

Säljer lite grejer, här kommer dom:
 
Mountainhorse stigbyglar, båda plattorna ingår. Sprillans nya och ligger i kartongen. Nypris: ca 1000 kr, MITT pris: 400kr + ev frakt.
 
Vit luva med brun, ljusblå och guldig kant. strl Cob (passar C och D ponny) samt ett flätat pannband som har likadana färger som luvan i sig. Pannbandet är storlek full men passar stor C och D-ponny. kostar 75 kr styck plus frakt.
 
Schleich stall, väldigt bra skick! Inte använt mycket alls. Nypris: 1000:- MITT pris: 500 kr plus frakt. Men hämtas helst upp då det är ganska omständigt att skicka.
2 transporter, 150 kr plus frakt per transport.
9 hästar och 2 zebror, Nypris: 80 kr per häst, MITT pris: 220 kr för alla plus frakt. alla hästar sålda, men zebrorna finns kvar, 40 kr + frakt för båda. ^^) 
Sedan kan du så klart köpa stallet och alla tillbehör, då ingår hage, ryttare, sadel, träns, alla hästar, hinder och 2 transporter. Vill du köpa allt kostar det 750 plus frakt.
 
 
Kingsland tröja strl 8-10 år. Använd och tvättad så är lite blekt i färgen men inget man tänker på. I mycket gott skick i övrigt, 250 kr plus frakt.
 
John Witaker skydd strl ponny. 170 kr inkl frakt. Ser smutsiga ut på bilden men allt tvättas noga innan jag skickar iväg prylarna. Sparsamt använda så i gott skick.
 
Cavalor luva, mörkblå med orange kant, strl full men har väldigt små öron. Passar stor B-ponny till liten D-ponny. 50 kr plus frakt.
 
Är du intresserad av något? Maila mig isf: [email protected]     :)
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: