Glada ponnysar!

axelinaackie.blogg.se / 31 Augusti, 2013 - 22:24 / Allmänt

Släppte ut Cleo och Polo i en stoor gräshage när vi kom hem från tävlingen. Jag har inte så bra möjligheter till gräshagar under sommaren då alla ridläger hästar prioriteras att få gå i dom. Men nu när det inte är ridläger längre finns det 7 hagar att välja på! Dock är 3 av dom så stora att jag inte vågar släppa dom där.
Dom blev väldigt lyckliga iallafall, tog in dom runt 8 och visiterade båda 2 noga. Dom hade klarat sig utan minsta lilla skråma!
Nu när det börjar bli ganska kallt på natten har mina ponnysar fodrade regntäcken på sig. Eller "regntäcke med fleece i" som jag säger.

Har era hästar täcken på natten nu eller sover dom utan? :)



Postat av: Felicia

Min ponny har 3 vinter täcken!

2013-08-31 @ 23:11:36
URL: http://Nattstad.se/macspot
Postat av: Samuel

Min ponny är en nakenhäst så han har 5 tjocka ylletäcken! <3<3<3<3

2013-09-01 @ 07:35:04
Postat av: Felicia

Min ponny har 5 ylletäcken+7 vintertäcken.Han brukar vara helt blöt under.men jag vet inte varför och han dricker hela tiden

2013-09-01 @ 09:02:52
URL: http://Nattstad.se/macspot


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: