Godmorgon!

axelinaackie.blogg.se / 28 Augusti, 2013 - 07:44 / Allmänt

 
Rubriken blev en riktig klassiker! 
 
Jag har ett litet dilemma, eller jag har ganska många dilemman så jag tänkte faktiskt rabbla upp alla nu.
- Det är en fluga som sätter sig på min latte kopp heeeela tiden. Tur att jag har druckit upp.
- Vi går i skolan till 4 idag vilket känns tungt, jag har bara lust att lägga mig ner på golvet och gråta en skvätt.
- Jag gjorde bara 3,5 läxor igår vilket betyder att jag har 6,5 läxor kvar. 
- JAG KAN INTE LADDA UPP NYA BILDER FRÅN DATORN!?!? Det suger eftersom att jag har massor av fina bilder som Elin tog när jag red i förrgår... :(
 
Men bortsätt från dom små bekymren mår jag fint! Idag ska jag uppdatera som bara den, fick helt plötsligt positiv energi!
Och det finns faktiskt lite bra saker med denna dagen också!
- Idag kommer ett par av mina nya ridbyxor, jag har beställt 2 men det andra paret kommer senare under veckan. Ni får se bild när dom har kommit! :D
- Idag står det markarbete/hoppning på schemat, ska testa en annat bett på Polo och det är alltid skoj!
- Jag har med mig 2 frallor, ett äpple och en persika till skolan så förhoppningsvis kommer jag hem utan att svälta ihjäl!
- Antonia och mamma har köpt en body mist från VS till mig. 
 
OJ vad långt det blev, hade egentligen bara tänkt skriva "godmorgon". 
Nu måste jag borsta tänderna, vi hörs sen!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: