Min dag, måndag!

axelinaackie.blogg.se / 05 Augusti, 2013 - 09:08 / Allmänt

Kul att så många kommenterade vilken häst dom helst skulle vilja ha utav mina pållar. Det blev jämt, 4-4 mellan Polo och Cleo. Fick en sån himla bra beskrivning på Cleo. Oförutsägbar. Det är verkligen precis det hon är, haha klockrent!
 
Sitter i köket med en latte bredvid mig och ska snart starta igång dagen. Det lät väl mysigt? Det tycker jag iallafall!
Jag ska åka till Clara en stund idag medan mamma jobbar. Och efter det ska jag åka till stallet. Hos clara ska vi rida ut på långritt med bull-fika. Riktigt trevligt! Jag har paxat min favorit-uteritts-häst Snowy!
 
btw, det skönaste med sommarlov är att man inte behöver ha ångest hela dagen för att det är måndag. Stackars Måndag, ingen gillar honom.
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: