2013 - sammanställning

axelinaackie.blogg.se / 19 December, 2013 - 18:39 / Allmänt

2013 har inte varit ett så jätte bra år, eller helt okej ändå. Framförallt har det gått SJUKT fort.
 
På hästfronten har jag lämnat ifrån mig min älskade Potter vilket var tidigt i början av året, har sålt båda mina C-ponnyer, framförallt min ögonsten Cleo. Saknar henne så mycket...
Polo fick en skada som inte var så allvarlig alls egentligen men eftersom att veterinären inte hittade felet under första undersäkningen drog allt ut på tiden och han var tvungen att vila i 7 veckor istället för 3. 
 
Jag och Polo har lärt känna varann väldigt bra (haha) han litar på mig och han har utvecklats vädligt mycket. I början av året hade jag bara hoppat honom i L.B och L.A men i somras debuterade vi MsvA (130cm) och vann.
Jag fick Bosse av Antonia, vi har tävlat några tävlingar tillsammans som har gått bra. Han är min snabbaste häst i omhoppningar som jag någonsinn haft och det har jag utnyttjat till 100%. haha
 
Lite blandat år, men om jag ska vara ärlig tror jag att 2014 kommer bli så mycket bättre. 
 
Observera att vi hoppar över en skottkärra
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: