2014 - en nystart

axelinaackie.blogg.se / 25 December, 2013 - 21:31 / Allmänt

Blev helt spontant jätte peppad på nyår, inte själva nyårsafton eftersom att den dagen kommer jag spendera flera timmar av i ett flygplan, men ett NYTT år. Även om ingenting ändras egentligen känns det som en nystart i livet!
Några mål eller "löften" jag skulle vilja ha inför 2014 är att först och främst sluta med godis helt. Samt börja gymma (att jag börjar gymma kommer aldrig att hända men det skulle vara fett najs om jag gjorde det)  Gå ut och springa kan iallafall vara ett mål så att jag får bättre kondition. 
Dessa målen har jag inte för att jag vill bli ettt hälsofreak/smal eller liknande. Utan det gör jag för att jag vill lyckas bättre inom den sporten jag ägnar varenda ledig sekund till. Man kan ju inte bli en bra ryttare om man är fet och har dålig hälsa och bara tränar hästen, det är MINST lika viktigt att man själv är i form.
Sen vill jag sätta upp realistiska, tydliga mål till både Bosse och Polo (och kanske ***** hihi) Men inte bara mål, en tydlig väg TlLL målen är nästan viktigare. 
 
Mitt mål i skolan är att överleva alla dagar, behöver nödvändigtvis inte höja mina betyg, har inga ambitioner till det men ett mål är att behålla de betygen jag har sen är det  bara en bonus om jag höjer mig i något. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: