Arg på mig själv

axelinaackie.blogg.se / 08 December, 2013 - 15:38 / Allmänt

Jag och Bosse gjorde världens snabbaste runda, verkligen as snabba var vi, 3 sekunder snabbare än den som vann och då var det ändå 60 stycken med. 
Sen ska jag såklart försöka trycka av honom 78418 meter ifrån sista hindret. Jag hatar när jag gör så och det är bara på Bosse jag gör det. Tycker så synd om Bosse eftersom att han inte kan hoppa av så långt ifrån som jag ber honom om. Jobbigt att avsluta året så menmen. 
Första delen av banan var iallafall hur grym som helst, min absolut snabbaste runda.

Polo var jätte snäll, nån ryttarmiss som han räddade upp, var nolla och blev placerad som 10a tror jag. 

Är nöjd med ponnysarna i helgen, verkligen, dom har varit så duktiga! 
Men jag red så dåligt på Bosse i fredags och idag red jag dåligt på de 2 sista hinderna. Alla fel har varit mina fel denna helgen. Stackars Bosse, han var så duktig men jag sög.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: