F M L

axelinaackie.blogg.se / 23 December, 2013 - 13:37 / Allmänt

MIN IPHONE HAR GÅTT SÖNDER. Mitt liv har gått under, min älskade telefon som jag tar hand om så väl. Touchen har slutat fungera så om ni kan något om det får ni jätte gärna skicka iväg en liten kommentar.
Flygningen gick finfint men uppdateringen kommer kanske inte vara på topp nu över julen eftersom att phonis är trasig. :( :( 
Men hoppas ni har något bättre för er än att läsa min blogg på jul, hahahah


Postat av: Clöra

Mitt tips till dig om din iPhones touch had slutat fungera är att sluta använda den, önska dig en ny och tycka JÄVLIGT SYND OM DIG SJÄLv! Tro mig jag har testat detta själv!

Svar: HAHAHAHAH
None None

2013-12-23 @ 15:39:46
Postat av: Anonym

Håll in bårde kapparna samtidigt.. vänta tills den slocknar så startar den om typ... ( stäng inte av den) utan du håller in dom knapparna så kanske det funkar igen. Kan bara va att den har hängt sig min har oxå gjort de en gång

Svar: Det var precis så han i telefon affären gjorde och det funkade så tack! :D
None None

2013-12-23 @ 19:22:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: