godkväll

axelinaackie.blogg.se / 21 December, 2013 - 16:56 / Allmänt

Efter att jag har uppdaterat dåligt under en period är det så svårt att komma tillbaka till flowet igen. Typ som nu, haha men jag ska göra mitt bästa för att bloggen ska vara på topp, det är ju det som är det roliga, eller hur? :)
 
Nu är det 3 dagar kvar till julafton och det känns verkligen inte så. Jag gillar inte julen så mycket, själva julafton är jätte kul såklart men jag hatar allt som har med vinter att göra. 
På måndag morgon flyger vi till norrland där vi alltid firar jul eftersom att släkten bor där. Då får mina ponnysar en liten vintervila fast dom ska gå på bandet så att dom hålls igång lite iallafall. Kommer ju hem den 27 och åker till spanien den 31 så jag kan rida några dagar i mellan innan vi åker igen.
 
 
försökte få lite julkänsla men det gick väl sådär... ;-)


Postat av: Anonym

Något för dig kanske?
http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=652698&inriktning=&typ=

2013-12-21 @ 23:15:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: