Godkväll !

axelinaackie.blogg.se / 24 December, 2013 - 23:09 / Allmänt

Hoppas att ni alla har haft en riktigt god jul, det har jag ! 
Eftersom att mina föräldrar är skilda får jag julklappar 2 gånger - lyxigt värre, haha! Så idag firade jag jul med släkten på mammas sida i Norrland och julklapparna jag fick var: 
-En riktigt seriös sminkväska - praktisk och bra eftersom att jag får plats med allt och lite till!
-En handkräm från the body shop
-2 trisslotter som jag inte vann en enda krona på, jag hatar triss för att man har värsta förhoppningen om att vinna (iallafall 30 kr) men man vinner aldrig. :( 
-2 böcker 
-En lexington hoodie och ett par lexington byxor (mörkblå) 
-1500 kronor 

Får se vad morgondagen har att erbjuda, saknar Polo och Bosse jätte mycket! :(
Look at the comment hahahahH






Postat av: Mathilda

Hur fick du honom så glansig?

Svar: R Y K T A !
None None

2013-12-25 @ 18:21:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: