Godmorgon !

axelinaackie.blogg.se / 28 December, 2013 - 11:04 / Allmänt

Så skönt att vakna i sin egna däng och sova hela natten utan att vakna en enda gång!
Dock sover jag lite för länge så jag går helst och lägger mig klockan 12 och vaknar halv 11... 
Idag är höjdpunkten att åka till stallet! Vill helst sv allt rida ut dessa 3 dagar som jag är hemma innan vi åker till Spanien för att dom har ju någon slags ofrivillig vila nu men jag vill ändå hålla igång dom lite lagomt, så varsin uteritt skulle sitta fint! 
Precis innan Scandinavium starten 


Postat av: Tilda

Oj vad liten du var! Kändes som att det var förra GP-ponnyn du tävlade typ ;) :)

Svar: Ja jag vet! En dvärg typ xD
None None

2013-12-28 @ 11:46:17
URL: http://TLryttarna.horseworld.se
Postat av: Tilda

Oj nu skrev jag för fort och konstigt, det var ju 2012 du var med.
Men du fattar kanske, det kändes som om du var med på det där sista kvalet som gicks nu. Det kändes så kort sen, hahahaha.
Det går bra för mig.. Snacka om att krångla till det ;)

Svar: Hahahahah, jag fattar ! ;-)
None None

2013-12-28 @ 11:51:27
URL: http://TLryttarna.horseworld.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: