Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

axelinaackie.blogg.se / 08 December, 2013 - 00:08 / Allmänt

Lite dåligt uppdaterad idag men sånt är livet. 
Grym dag idag, 2a och 4a i 115cm. 
När jag red i mål på Bosse och gick upp i ledningen före Dansken som ledde innan mig sa en dansk mamma: "typiskt svenskar...! " läs det med danskt uttal, annars är det inte kul. Och om du inte vet hur det låter med dansk dialekt så kan du bara härma DR-dofernsmirts i Phinies och Ferb. (Stavning)
Jag tyckte att det var lite kul iallafall! 
Hade inga teknikskydd på Bosse idag faktiskt, det gick ju bra ändå. Sörran tyckte att jag skulle vara utan dom för att jag inte red så värst skickligt i fredags men idag visade jag min lite bättre sida så imorgon ska jag ha skydden igen, säkrast så om jag vill vara felfri. 
Typ första gången jag försökte rida lite fort på Polo, han är inte en så jätte bra speedponny men idag skärpte han sig allt vilket betyder att jag imorgon kan rida.lika snabbt. Men då är det 50 med så det blir kämpigt att klå alla. ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: