Men hejj

axelinaackie.blogg.se / 14 December, 2013 - 18:49 / Allmänt

Jag kan inte skriva ett bra och välskrivet blogginlägg när jag vet att bloggen står helt tom och jag inte har uppdaterat på ett tag.
till exempel nu vill jag bara skriva jätte kort om dagen för att jag vill uppdatera så fort som möjligt. Men jag ska försöka att chilla lite och skriva utförligt och bra trots att jag har bloggat otroligt dåligt idag/senaste dagarna.
 
Red ut en runda i skogen helt själv tillsammans med Bosse och turens happening var när han nockade mig så att jag har en bula på min kind just nu. Annars gick det bra, det var lite faschinerande då det hade ramlat massor av träd från stormen Sven, 2 träd låg över vägen fast högt upp så att jag fick lägga mig på Bosse för att komma under, haha. 
Han var ovanligt pigg när jag galopperade och stövlade fram med stora kliv. 
 
Red ut med Polo också och han var sjukt stark, knappt att jag fick stopp efter det att jag hade galopperat. Har alltid hackamore när jag rider ut, kanske var därför? ;-) Men han var pigg och glad iallafall och hans bakben var nästan lika smalt som det andra idag så imorgon tror jag att det är 100 bra! :)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: