min oseriösa lilla blogg

axelinaackie.blogg.se / 26 December, 2013 - 08:30 / Allmänt

Jag skriver inte min blogg för att peppa andra eller för att ni ska kunna klicka er ut från min blogg och ha ett bättre självförtroende, jag vet inte ens hur man skriver på ett sånt sätt. Obviously är det dom bloggarna som lockar till sig mest läsare men jag skriver inte min blogg för att målet är att bloggen ska bli störst i Sverige,
utan jag skriver för att jag tycker att det är kul - framförallt om mina ponnysar, tävlingar, planer, mål och resultat. 
Jag vill givetvis inte att ni ska tycka att min blogg är dålig och att ni känner er dåliga efter att ha läst, haha!
 
Försöker skämta till det lite då och då och för det mesta skrattar jag åt mig själv.
 
Kommer inte på något kul avslut på detta, men nu vet ni varför jag bloggar hahaha, slutet blev lite fail. 
 


Postat av: Hanna

Din blogg är ju riktigt peppande tycker jag och inte tala om din humor man får ju säg ett skratt varje dag av att läsa din blogg. Sen att du rider riktigt bra och har super fina ponnys gör ju också att det är kul att läsa om din vardag med både träning och tävling. Jag har skrivit det här förut men jag tycker verkligen att din blogg alltid är kul att läsa! :)
Kram och fortsätt som du gör med bloggen!

Svar: Tack! Vad glad jag blir! :-D
None None

2013-12-26 @ 21:03:06
URL: http://hannawesterlind.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: