Min sovrytm sabbas

axelinaackie.blogg.se / 10 December, 2013 - 11:47 / Allmänt

Natten då jag kom hem från Danmark kom vi hem så att jag kunde gå och lägga mig kl 2 och igår var jag vaken till halv 12. Och att sen gå upp klockan 7 på det blir inte så roligt ska ni veta. Så idag ska jag göra mitt bästa för att gå och lägga mig klockan 9... hahaha, wish me good luck.
 
Igår när jag red var Bosse jätte fin verkligen, som vanligt. Skrittade och travade i ca 25 minuter ungefär och tog det ganska lungt.
Polo var tjock i ett bakben efter resan. Han hade stått som ett ljus hela vägen till danmark och hela vägen hem, men sen när det var typ en kvart kvar tills vi har hemma fick han för sig att han inte kunde hålla balansen så han typ snubblade med bakbenen. 
Han har väl fått en smäll på benet och har 2 väldigt tyliga små sår. Han är inte halt eller något men antagligen lite stel så jag skrittade bara igår och travade typ ett varv bara. 
 
Idag ska jag rida ut på båda 2 (men bara skritt på Polisen) om jag hinner det innan mörkret faller. HAahah, vad fint det lät!  
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: