Opepp

axelinaackie.blogg.se / 09 December, 2013 - 11:22 / Allmänt

Förlåt för min deprisiva inställning, men jag är verkligen så trött på min skola. 
Prov i matte på onsdag, en lång jävla uppsats om EU ska vara inne imorgon (som jag skrivit 3 rader på), en kemi avstämning på torsdag och engelska läxa tills torsdag.
Inte bara läxorna jag tycker är jobbiga, det är allt. Att det tar så mycket tid, onödig tid, vi går till klockan 4 tre dagar i veckan och då hinner man knappt åka hem innan det är kolsvart ute. 

Det känns bara så onödigt att vara i skolan när jag hatar det, det enda jag längtar till är att åka till stallet. 

Hoppas att ni känner er extra peppade på skolan efter att ha läst mitt energisprutande inlägg! Hahaha ✌






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: