Segaste dagen

axelinaackie.blogg.se / 03 December, 2013 - 22:04 / Allmänt

Mår inte 100 för tillfället. Är jätte förkyld och om jag anstränger mig mista lilla känns det som att jag har sprungit Vasaloppet typ. Men det är bara att hoppas på att det blir bättre imorgon!

Jag har gjort ganska mycket idag inför tävlingen. Red bara en halvtimme var på båda för att jag faktiskt inte orkade rida längre. Båda gick finfint så jag är mycket nöjd med ridpassen. 
Badade hela Bosse så att han doftar päron, inte så ofta som hela han badas eftersom att han är brun men nu när det vankas lite större evenemang får han allt bli fräsch! 
Sen blev Polo helt klippt också, kroppen, benen och ganacherna så nu ser han ut som en riktig sportbil! 
Har samt packat det mesta av mina egna grejer också.

Imorgon går jag från skolan halv 3 för att jag ska till tandläkaren, men det gör ändå inget att jag missar sista lektionen för att vi har idrott och jag hade ändå inte kunnat vara med. 

Jag och nässprayen checkar ut för idag, vi hörs imorgon!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: