Träning för riktig tränare idag!

axelinaackie.blogg.se / 17 December, 2013 - 13:07 / Allmänt

Jag har aldrig tränat för någon riktig tränare (som inte är min mamma eller pappa) regelbundet, det är mamma och pappa som har hjälpt mig med träning och det positiva med det är att jag sällan rider utan att någon hjälper mig. För att även om mamma eller pappa inte kan vara där och hjälpa mig någon dag så är (olyckligtvis) alltid sörran i ridhuset och säger kränkande kommentarer och även det är till hjälp.
 
Även om jag kan tycka lite synd om mig själv när de flesta andra rider för en "riktig" tränare en gång i veckan och inte jag gör det. Men jag får ju hjälp så gott som varje dag i veckan vilket är bättre än att få hjälp bara en gång i veckan. 
 
Men det jag försöker säga är att jag ska rida för en riktig tränare idag! Haha 
Malin Sääf (vet inte hur efternamnet stavas) heter hon iallafall. Jennifer brukar träna för henne med Potter så jag joinar hennes grupp! Bosse är det som jag ska delta med. ^^ 
Det ska bli jätte roligt och jag ser verkligen fram imot det!
 
Bosse när han vann i Falsterbo, kung
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: