Vad ska jag göra på jullovet?

axelinaackie.blogg.se / 15 December, 2013 - 08:30 / Allmänt

Alltid ska mina jullov förstöras med resor och skit så att jag inte har en enda dag på mig att koppla av, vara i stallet hela dagarna, rida och kolla på serier. 
Nej då ska vi åka till spanien. :( (För er som inte känner mig kan jag berätta min fruktan att åka på semester, jag vet att hata är ett starkt ord och därför använder jag det nu: Jag hatar att åka på semester.)
 
Först ska vi åka till norrland (förlåt, jag mena skellefteå) och fira jul som vanligt och det är okej. (men jag föredrar att vara hemma helst, kärleken till mitt hus är obeskrivlig <3<3<3<3) hahahah.
Sen är vi hemma i typ en dag innan vi åker till fuerto-ventura (vet inte hur det stavas och är inte intresserad av det heller) Ska bo på ett typ träningshotell med gym och sånt så när jag kommer hem ska jag vara ett hälsofreak for god och mitt six-pack ska synas tydligare än någonsin. Om jag nu blir med-tvingad hela vägen till spanien ska jag se till att få ut något av resan. 
 
hotellet
 


Postat av: Alva

Håller verkligen med dig, det är hemskt att åka på semester när man har hästar. Jag får alltid skuldkänslor för att jag inte är hos dom istället, och så blir man alltid orolig för att andra inte klarar av att ta hand om hästarna lika bra:/

Svar: ja precis !
None None

2013-12-15 @ 14:15:32
URL: http://alvamariia.devote.se
Postat av: Anonym

Ha ha haha du ÄR verkligen rolig !!!!

2013-12-15 @ 15:55:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: