posetivt laddad!

axelinaackie.blogg.se / 24 Februari, 2013 - 22:00 / Allmänt

Hejhej!
Hinner inte skriva så mycket nu för att jag måste gå och lägga mig i rimmlig och bra tid så att jag orkar med morgondagen. Känner mig posetivt laddad inför den kommande veckan. Kanske inte för skolan dock, men jag ska lägga upp ett bra träningsschema för ponnysarna och till helgen blir det tävling med bästa laget - Billdal. (men framförallt med bästa Ralle) ;-)
Det är på lördag som det är laget och på söndag ska jag åka ända ner till Dagstorp och hoppa Cleo. Rolig helg med andra ord!
 
Kommer att skriva hur hästarna ska ridas under veckan imorgon, samt om dem grymma ridpassen idag (imorgon) Fattar ni? Om inte, läs en gång till. xD
Godnight!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: